dimanche 31 janvier 2016

Souffle Song - Casual "Ave Maria"


Hi everyone, I didn't post a lot during January, I've been so busy lately! But I'll try to improve in February (for sure I will, I'll have a ton of pic to post... but you'll know later what I'm talking about). Today I'd like to share with you the result of a new photoshoot I've done for my sponsor Souffle Song

If you start to know me a bit, you may have realized that I love to wear my frills everyday. Therefore, I have to toned down my coords to make them okay for work or anything else. I think Souffle Song clothes are perfect because they are very versatile, they can be worn in a very lolita coordinate (as how I wore it the first time: ), but also in more casual outfits. 


Salut tout le monde, je n'ai pas beaucoup posté tout ce mois de Janvier, il faut dire j'ai été très occupée ces derniers temps! Mais je vais essayer de faire mieux en Février (je vais avoir une tonne de photos à poster... mais vous saurez de quoi je veux parler un peu plus tard) ! Aujourd'hui, je voudrais partager avec vous un nouveau photoshoot qui a été réalise pour mon sponsor Souffle Song

Si vous commencez à me connaître un peu, vous vous êtes peut-être rendu compte que j'aime porter mes dentelles tous les jours. J'allège donc mes tenues pour les rendre portables au travail ou ailleurs. Je pense que les vêtements de la marque Souffle Song sont parfaits car ils sont très polyvalents, ils peuvent être portés aussi bien dans une coordination très lolita (comme pour cette première tenue : ), que dans des tenues plus "casual".



Casual Ave Maria.
*Featuring my puppy Eglantine*


Oufit Rundown: 

JSK: Souffle Song
Pullover: Offbrand
Blouse: Aliexpress
Boots: Bodyline
Tights: H&M Kids
Hat: H&M and selfmade corsage
Bag and necklace: Offbrand


1 commentaire:

  1. Pom! You look beautiful! I love how your red hair makes your outfit looks vivid and radiant. Also your doggie looks so fluffy!

    RépondreSupprimer